Monday, November 2, 2009

Blog PR dah Update..


Wah, kini google dah update PR blog kita. Tahniah saya ucapkan kepada mereka yang berjaya meningkatkan PR blog. Saya sendiri terkejut PR blog anime saya ialah PR3. Tetapi blog ini masih maintain PR2. Aduh...

Tidak hairan juga jika ada blog yang terus dapat PR5. Saya juga macam tidak percaya bahawa blog tu terus dapat PR5. Ish, google ni baca sesebuah blog tu mcm mana ya?

Jika tahu, kongsi2 lah..hehehe...

Kalau kita tahu bagaimana sistem google berjalan, pasti mudah untuk kita mendapatkan ranking yang tertinggi. Sekarang ini saya sendiri buntu bagaimana google mengira. Tetapi tidak mengapalah, PR3 pun sudah kira tinggi juga.

Tidak sangka pula terus dapat PR3. Sekarang ini sy hendak tingkatkan lagi rank alexa blog anime saya. Rasanya baru 4 bulan blog anime saya tu. Tetapi hasilnya sudah cukup untuk saya berbelanja. Alhamdulillah. Jika berterusan mcm ni, boleh la saya hidup senang.

Jika anda mahu traffik yang berpanjangan, anda kuasailah teknik SEO. Tidak rugi jika beli mahal-mahal pun sebab SEO ini traffik jangka panjang. Pasti sentiasa ada orang yang masuk ke blog anda itu nanti. Cubalah.

Related Posts ;



0 comments:

Post a Comment

 

Kumpul Info. Copyright 2008 All Rights Reserved by solehpolysas