Monday, November 23, 2009

Menyepi Dari Dunia Internet?


Hehe.. Ramai yang pelik kenapa saya menyepikan diri sehinggakan sudah lama tidak sembang ataupun update blog ini. Sebenarnya saya ada buat blog lain untuk pendapatan tetap dari internet. Jadi saya terpaksa tinggalkan beberapa blog saya yang lain. Itulah yang menjadikan saya senyap sepi.

Orang cakap blog bersawang, tapi saya tengok tiada pulak sawang kat blog ni. huhu.. Yang penting saya seronok apabila setiap hari income masyuk... Saya sebenarnya tidak mahu menganggu orang Malaysia lagi. Jadi saya bermain dengan rakyat US dan Eropah sahaja.

Maaflah jika anda tertunggu-tunggu maklumat daripada saya. Tetapi jika anda membeli sebarang produk saya, saya akan berikan dalam masa yang terdekat. Sepantas mungkin saya akan hantar link download ke email anda.

Buat masa ini, tidak pernah saya lambat. Semuanya laju sahaja. Terima kasih kepada pembeli ya. Tidak lupa juga kepada affiliates saya yang mempromosikan produk tersebut. Saya akan membayar anda setiap akhir bulan. Tunggu...

Sekian sahajalah untuk kali ini, saya hendak buat kerja yang lain lagi. See ya..

Related Posts ;



1 comments:

mantra on November 29, 2009 at 2:40 AM said...

Salam,

makin mantap dan masyuk bro..
main USD dan Euro sekarang,
bila nak turun ilmu :)

Post a Comment

 

Kumpul Info. Copyright 2008 All Rights Reserved by solehpolysas