Wednesday, August 12, 2009

Risau H1N1 Merebak - Saya Duduk Rumah


Sudah lama saya tidak menulis di blog ni. Rasanya dekat seminggu dah. Tetapi setiap hari ada sahaja pelawat. Dari mana yer?? hehe.. itu semua hanya dari teknik SEO yang biasa. Thanks coz sudi datang ke blog saya yang biasa ini.

Bukan hendak bercerita tentang blog, tetapi hendak bercerita tentang penyakit H1N1. Sekarang ni di area saya sudah merebak juga penyakit H1N1. Demi kebaikan diri dan juga orang lain, saya duduk rumah sahaja. Hendak tengok wayang pun tak jadi kerana risau terkena H1N1. Buat masa sekarang ini saya rasa lebih baik jika kita kurangkan duduk di tempat awam. Jauhi tempat yang ramai orang.. Itu lebih baik.

Duduk dirumah pun boleh berhibur juga, pada saya jika dirumah sudah ada internet, seharian saya menghadap komputer pon tidak mengapa. Yang penting ada perkara yang saya buat. Beberapa teknik terbaru yang orang ramai tengah sibuk mencubanya, saya juga mencubanya tetapi tanpa berpandukan panduan seperti mereka. Saya lebih suka try and error.

Ini kerana saya lebih suka buat silap dan saya akan belajar dari kesilapan yang telah saya lakukan. Itu membuatkan saya lebih maju kehadapan. Saya lebih suka berdikari selagi saya mampu untuk berdikari. Tetapi ada masanya saya juga memerlukan orang lain untuk maju kehadapan.

Untuk terus maju, kita perlulah sentiasa berusaha untuk membuat lebih baik dari sebelumnya. Itu sahaja. Jika anda mempunyai semangat yang tinggi dan usaha yang berterusan, pasti anda akan mendapat habuannya. InsyaALLAH..

Related Posts ;



2 comments:

Chelvizz on September 9, 2009 at 1:51 PM said...

Itu sama sprt apa yang saya coretkan dalam blog (http://jotsheet.blogspot.com/) saya mengenai A H1N1...
hahaha!!

Chelvizz on September 9, 2009 at 1:51 PM said...

http://jotsheet.blogspot.com/

Post a Comment

 

Kumpul Info. Copyright 2008 All Rights Reserved by solehpolysas