Friday, July 24, 2009

Akhirnya Siap Blog Baru..


Sudah lama saya idamkan untuk memindahkan blog anime saya kepada self hosting (WP).. Kini siap juga saya kerjakan blog tersebut.. Jika nak lihat blog anime saya yang baru, boleh lihat di syoknyer dot net.

Saya juga menyediakan download link untuk anda download setiap video yg ada.. Tidak lupa juga jika anda minta dengan anime juga, anda boleh embed atau letakkan video yg sama dengan saya itu di blog anda. Embed code sudah saya sediakan, cuma tinggal copy dan paste di blog anda sahaja..

Jom layan anime naruto shippuden ni. Episode 118..



Kalau nak embed code semua video anime yg latest2, pergi ke blog syoknyer.net, hope dengan sokongan anda semua, blog tersebut boleh berkembang dengan lebih banyak lagi video anime..

Related Posts ;



0 comments:

Post a Comment

 

Kumpul Info. Copyright 2008 All Rights Reserved by solehpolysas