Monday, September 28, 2009

Selamat Kembali Bekerja Semua


Alhamdulillah setelah seminggu bercuti berhari raya, kini kita semua mula bekerja seperti biasa. Mungkin ada juga yang masih bercuti, dan ada juga yang malas untuk bekerja. Maklum sahajalah sudah seminggu tidak bekerja. Jadi untuk memulakan kerja itu mungkin agak malas.

Saya ucapkan selamat bekerja kepada semua. Saya juga akan mula menyambung praktikal semula. Rasa seperti malas pula hendak praktikal. Tetapi tidak lama lagi pensyarah akan datang untuk melihat report praktikal. Report akhir satu pon belum disiapkan, mungkin akan datang saya akan bertambah sibuk lagi kerana report yang belum disiapkan.

Sekarang ini juga kepada saya serabut. Seperti blur dengan bisnes internet sekarang ini. Saya tidak tahu hendak buat apa untuk diberikan kepada anda. InsyaALLAH jika semuanya stabil, saya akan buat sesuatu yang baru untuk dikongsikan kepada anda semua.

Okeylah, selamat bekerja semua.

Related Posts ;



0 comments:

Post a Comment

 

Kumpul Info. Copyright 2008 All Rights Reserved by solehpolysas