Wednesday, July 8, 2009

Saya Kembali Online


Setelah balik dari kampung, saya mengalami masalah dengan capaian internet dirumah pula. Saya mohon maaf diatas kelewatan saya untuk membalas semua email anda. Selepas 3 hari saya berhadapan dengan masalah internet ini, saya mengambil keputusan untuk menukar modem internet saya. Hari ini saya kembali online seperti biasa. Harap-harap tiada masalah lagi selepas ini.

Beberapa perkara yang ingin saya beritahu kepada semua pelawat blog ini, bahawa saya telah menutup program affiliate PPL untuk Pakej Tips Percuma. Alhamdulillah program tersebut berjalan dengan lancar. Terima kasih kepada semua yang menjayakan program tersebut. Jika tidak keberatan, lain kali joinlah lagi untuk dapat duit free.

Jika anda hendak mencuba program affiliate PPS (pay per sale) iaitu bayar untuk setiap jualan, anda boleh join di www.easy-autores.net/affiliates disini saya membuat program affiliate PPS. Saya akan bayar setiap jualan yang terhasil dari link affiliate anda. Komisen adalah RM15 bagi 1 jualan. Rasanya ianya lebih mantap. Cubalah.

Jika anda tidak percaya kepada saya mengenai pembayaran komisen, anda boleh bertanya kepada mereka yang telah menerima komisen daripada saya. Saya akan bayar mengikut sayarat yang telah ditetapkan. Kita sama-sama mencari rezeki, jadi buat apalah kita menipu sesama insan.

Okey, itu sahaja untuk kali ini. Saya akan sentiasa update dengan perkembangan terkini.. Datanglah lagi ya..

Related Posts ;



4 comments:

broskl on July 9, 2009 at 4:04 PM said...

owh balik kmpung upenya..hehe selamat kembali..erm ada plan nk kuar produk baru ke..?

solehpolysas on July 9, 2009 at 9:20 PM said...

to broskl ;
erm, belum ada perancangan lagi..

topo on July 10, 2009 at 3:06 PM said...

hohoho dah makin maju dah sekarang ni ye... congrats2..

solehpolysas on July 13, 2009 at 10:21 PM said...

to topo ;
wah otai topo.. kikiki... hamba ini hanyalah newbie.. :P

Post a Comment

 

Kumpul Info. Copyright 2008 All Rights Reserved by solehpolysas