Tuesday, June 30, 2009

Tranformers 2 Revenge of The Fallen Best!!


Semalam saya pergi ke Berjaya Times Square. Wah.. dah lama xpergi KL, sampai dah lupa jalan area KL nih. Sempat jugalah saya jalan-jalan dan main bowling di Times Square.

Sebelum ini saya ada buat artikel mengenai cerita tranformers ni, xde pulak yang menjawabnya. Aduh, silent reader rupenyer.. hehe.. Tapi tidak mengapa, segala persoalan saya telah terjawab selepas saya menonton sendiri cerita Tranformers ni.

Boleh dikatakan taraf 5 bintang. Memang best cerita tranformers ni, dapat pulak saya tengok di IMAX, fuh... mantap sekali. IMAX tu ada di tingkat 10 times square. Anda boleh cari pangung IMAX di tingkat 10. Die ada 1 hall sahaja, sebab IMAX ni bertaraf antarabangsa. Screen dia adalah yang terbesar di dunia.

Kalau xpercaya anda tengoklah sendiri. Cukuplah setakat ini, saya masih penat ni, hari ini kerja dari 10 pagi hingga 8 malam.. hehe,.. so anda enjoylah dengan dunia selagi masih sempat TETAPI jangan lupa akhirat!!

See ya..

Related Posts ;



2 comments:

Anem Arnamee on July 5, 2009 at 3:27 PM said...

Salam..

satu tengok dah.
tapi ramai kata jika minat aksi dan robot memg best crite ni. tapi dri segi aspek seni persembahan dan lakonan, "ini bukan ceritanya".

wallahualam sy kena tgok sndri^^

solehpolysas on July 6, 2009 at 10:12 AM said...

to arnamee ;
hoh?? apa maksud disebalik komen pasal "seni persembahan"??
haha, sy bukan orang seni untuk menilai itu sume..

Post a Comment

 

Kumpul Info. Copyright 2008 All Rights Reserved by solehpolysas