Monday, April 13, 2009

Projek Baru "Tarik Visitor" Berjalan Lancar


Semenjak beberapa hari yang lalu saya mencuba software refererX, kehebatan software ini adalah untuk membuat satu refering ke sesuatu website. Secara automatik web/blog kita akan direfererkan ke blog/web orang lain.

Mudah sahaja kerjanya, hanya perlu kumpul URL blog yang ingin anda lawati. Kemudian simpan dalam notepad. Buka software refererX dan run data URL yang anda kumpul tadi. Software ini akan meminta anda supaya masukkan kepada siapa anda mahu dia refer.

So anda masukkanlah URL blog anda. Untuk lihat contoh, anda nampak widget recent visitor di blog ini kan? daripada feedjit, blog saya ini akan kesan dari mana visitor itu datang. Nanti adalah URL blog-blog yang saya tidak kenal dan juga blog rakan-rakan saya.

Jika saya lawati balik mereka, maka blog mereka pula akan kesan bahawa ada orang datang dari blog saya ini ke blog mereka. Secara tidak langsung, kita sama-sama dapat visitor kan?

Tetapi itu anda lawati satu persatu. Dengan adanya software refererX, anda tidak perlu lawat 1 per 1, susahkan diri sahaja. Software ini akan bantu anda untuk lawati semua URL yang anda bagi kepadanya. Jadi mudah kan? Saya mampu buat lebih 50K dalam masa sehari. Itu bergantung keapda kelajuan internet saya.

Jika 50K, anda dapat feedback 10% pun jadilah, anda sudah dapat 5K kan? bagaimana? blog baru pun sudah dapat 5K visitor sehari.. Begitu hebat software ini.

Anda akan diberikan panduan lengkap untuk menggunakan software ini. Jika anda berminat untuk memiliki software ini, anda boleh dapatkan melalui URL ini "software refererX" dengan harga RM100. Wah!! mahalnya... Yup, memang mahal.... tetapi impaknya anda lihatlah sendiri. Dengan adanya software ini anda mampu menjana lebih dari RM100 itu.

Saya sudi membantu melalui YM jika anda betul-betul berminat dengan dunia bisnes ini. Lebih-lebih lagi anda membeli sesuatu produk melalui link saya. Maka saya akan bantu anda sehingga anda faham dan berjaya. Itu jaminan saya.

Add YM saya, YM ID : solehpolysas

"orang yang hendak berjaya tidak memikirkan alasan, tetapi memikirkan jalan"

"jika sudah pandai jangan berlagak dan sombong, sesungguhnya nikmat pandai itu hanya sementara sahaja"

Related Posts ;



10 comments:

Anonymous said...

Terima kasih. Saya dah cuba software ni seperti yang dicadangkan. Memang ada traffik datang :)

solehpolysas on June 22, 2009 at 11:24 PM said...

to anon ;
saya ada mengkaji beberapa kaedah baru.. lebih mengancam jika guna software ni..
sehari 500 visitor hanya dari software ni..

Shue on June 23, 2009 at 9:48 AM said...

hey, thanks for your visit

solehpolysas on June 23, 2009 at 11:50 AM said...

to shue ;
ya, u r welcome.. :)

Anonymous said...

thanks...

RadziZain on November 19, 2009 at 9:37 AM said...

Bos, tahniah blog yang cantik. :)

OK pasal software ni, aku setuju. Memang tak dinafikan, cemerlang :D

Unknown on November 19, 2009 at 6:56 PM said...

tnx 4 d visit! :D

sah90 on November 23, 2009 at 12:05 PM said...

bajet low..
try cara free je..
Seo,blog walking..
(^_^)

Anonymous said...

betul kau bilang, ane juga punya tips percuma untuk semua blogger. jangan tunda lama untuk raih kejayaan bersama ideqututorial.co.cc

Anonymous said...

Thank you very much for your visit.
http://www.istosellides.com/

Post a Comment

 

Kumpul Info. Copyright 2008 All Rights Reserved by solehpolysas