Sunday, February 8, 2009

Video Marketing Cara Paling Best.


Dulu saya ada membeli pakej video dari puan lisa, jadi saya ada masa, saya cuba, xde masa, xde la cuba. tapi apayang bestnya teknik ini memang berkesan. Saya baru buat blog baru dimana saya menggunakan teknik video marketing untuk mempromosi blog ini.

Blog tersebut baru berumur xsampai 2 hari. saya xperlu beritahu kepada anda URL blog tersebut kerana kajian saya masih belum selesai. Saya tidak mahu mempromosi URL blog tersebut disini. Saya hendak lihat sendiri bagaimana blog tersebut hidup tampa mempromosi URL di blog saya.

Setakat hari ini hasil yang saya dapat ialah pada hari pertama uniq visitor seramai 74 dan pengulangan 5 uniq visitor. Pada hari ini yaitu hari kedua blog tersebut, uniq visitor seramai 157 dan pengulangan 12 uniq visitor. Wah, ikut pula dari mana datangnya, search engine 45% dan selebihnya dari video marketing yang saya lakukan.

Tetapi saya rasa ini belum hebat, sy akan teruskan lagi dan target saya 1000uniq visitor sehari. Anda bayangkan jika anda buat iklan apa sahaja di blog yang ada 1000uniq visitor?? peratus untuk diklik adalah tinggi. Itu baru 1000, saya ada lihat blog lain yang juga membuat sama seperti saya, blog beliau sudah mendapat 40000 - 50000 uniq visitor sehari. Wah, teringin saya hendak visitor seramai itu.

Jika anda berminat untuk belajar pakej video marketing ini, anda boleh membeli disini, jika anda menggunakan URL affiliate saya, saya ucapkan ribuan terimakasih dan saya sanggup membantu anda untuk berjaya menarik traffik yang tinggi ke blog anda.

Pakej ini tidaklah terlalu mahal kerana baru RM70 sahaja. Jika minat, beli disini.

Related Posts ;



5 comments:

Anonymous said...

Sounds good to use a video to get more traffic. :)

Anonymous said...

ya, from you tube, we can get more traffic.

Anonymous said...

bole crita skit cmne die leh tarik trffic tu ek?

Anonymous said...

to j_hafiz ;
sebenarnya mcm ni, kita just tinggalkan link di video kita, kemudian dalam pakej puan lisa yang saya beli, mcm mana dapat traffik dari link yang kita tinggalkan itu. adeh, susah nak cakap sebab ni rahsia puan lisa. siapa yang beli, akan tahu. Jika dibocorkan disini, kesian pula kepada orang lain yang beli.

sah90 on November 23, 2009 at 11:46 AM said...

memang rasa nak beli pakej ni..Tapi bajet..
lagi satu saya tak pernah beli secara on9..
boleh tuan empunya blog ni ajar tak?
he3..
kalau bleh, insyaallah saya beli bawah link empunya blog ni..He3..
pm saya kat blog..Leave ur mesej at my shoutmix box in my blog..(^_^)

Post a Comment

 

Kumpul Info. Copyright 2008 All Rights Reserved by solehpolysas