Thursday, February 5, 2009

Panduan Click Bank Percuma!!


Sejak kebelakangan ini saya dapat banyak email dari IM yang mengatakan hendak memberi panduan click bank percuma. Wah!! percuma, apa lagi, download jela.. ekikiki.. Tiba-tiba kecoh cerita click bank apabila sudah ada ramai IM yang berjaya menambah pendapatan dengan click bank tersebut. Saya pun tidak tahu mengenai click bank ini, jadi anda jangan tanya saya.. hehehe..

Ramai diantara kita yang sudah tahu mengenai click bank, tetapi ramai juga yang tidak tahu. Jadi kalau kita belajar tidak menjadi masalah. Selain dari click bank, ada lagi yang lain, saya tahu ramai yang tahu, tetapi ramaikah yang sudah betul-betul menjana pendapatan dengan program tersebut??

Apa pun jika ada ilmu yang free, kita share-share lah yer.. sharing is caring.. jika perlu berbayar, bayar ajelah. Mungkin ilmu tersebut memang bernilai, jadi anda perlu juga membelinya. Setelah beberapa kali saya mendapat komisyen dari affiliate, kali ini saya hendak membongkar bahawa jika anda join affiliate atau baru hendak join, anda ketahui dahulu market anda.

Jika luar negara, maybe boleh la, saya belum cuba lagi, tetapi jika rakyat MALAYSIA saya rasa baik anda join affiliate yang FREE dahulu. Kerana apa?? Rakyat malaysia suka yang percuma!! Terutama MELAYU.. Termasuk juga saya, sebab jika free xkan nak buang pulak?? sapu jela. Kan??

Tidak percaya?? Cubalah. Tetapi teknik ini perlu digabungkan dengan beberapa teknik lain. Saya akan beritahu secara kias-kias.. hehe, apndai-pandailah anda membaca ayat-ayat saya secara mendalam. Cewah..

Okeylah, jika ada sesiapa yang ada pengalaman tentang click bank, boleh la share dengan saya.. hehe..

Related Posts ;



1 comments:

sah90 on November 23, 2009 at 11:33 AM said...

betul3..
Tapi kebanyakan yang saya jumpa asyik beri tip je..
Cubalah ajar macamana nak guna, register ke ape..
Kalau sekadar tip, newbie grenti blur..
Tak tau nak register..pastu nak wat pe..
He3..
(^_^)

P/s: kalau ada ebook yang ajar bab clickbank atau ape2 yang berguna, share2 lah ye..Saya pun kurang ilmu lagi bab ni..
Blur2..

Post a Comment

 

Kumpul Info. Copyright 2008 All Rights Reserved by solehpolysas