Tuesday, January 20, 2009

Cara Mudah Cari Duit


Cara mudah cari duit, adakah ada cara yang mudah?? ekikiki.. Sememangnya ada, tetapi "mudah" itu bukan bermakna ianya mudah bagi setiap orang. Setiap orang ada lubuk rezeki masing-masing. Tetapi jika benar ada jalan mudah untuk cari duit, sememangnya sudah ramai yang menjadi jutawan didunia ini.

Saya bukan hendak mematahkan semangat anda. Cuma anda kena faham perkataan "mudah" tersebut. Bagi mereka yang mengatakan bahawa cari duit begitu mudah, mungkin bagi mereka yang sudah tahu caranya dan tips-tricknya pasti mudah. Tatapi bagi kita yang masih baru?? Adakah semudah yang diperkatakan oleh mereka itu juga??

Jawapan anda?? Pada pandangan saya, bukan semudah yang diperkatakan. Pertama sekali semestinya anda perlu ada semangat, azam yang kuat, bersungguh-sungguh, tidak mudah putus asa, dan banyak lagi. Jadi jika semua itu kita sudah ada, mungkin ianya mudah bagi kita juga untuk mencari duit.

Selalu diperkatakan bahawa cari duit di internet paling mudah dan sempoi. Memang mudah bagi yang tau, tapi bagi yang tidak tahu??

Jika mengikut teori, cari duit di internet memang mudah, kerana kita secara santai sahaja boleh menjana pendapatan. Memang agak mudah juga, tidak perlu bekerja keras dari pagi hingga petang. Bagi yang sudah menjadi jutawan, pasti mereka juga akan buat duit dengan ilmu yang mereka miliki.

Mudah bukan?? Fikirkanlah sendiri.

Related Posts ;



5 comments:

Anonymous said...

takde yang mudah...semua sama..kena usaha dan kesabaran...jgn tamak...cuma kat internet tak kuar banyak sangat

Anonymous said...

to norfadli ;
betul, xda yang mudah..

Anonymous said...

Cari duit?? betul ke mudah? tp betul juga mcm bro ckp ni, mudah hanya utk yang dah pakar.. yang newbie lak mcm ne?? papepun x de cara mudah nak cari duit ni, mmg perlu azam dan semangat yg kuat, lebih2 lagi nak cari duit online..

Adios,
Buat Duit

Anonymous said...

kne taw cara n fokus..
ramai yg tamak xfokus. 2la psl

Anonymous said...

sape ckp susah??
try yg ni tgok

http://www.getpay2click.com/v1/index.php?ref=espessita

Post a Comment

 

Kumpul Info. Copyright 2008 All Rights Reserved by solehpolysas